Käyttöehdot

Blue Dynamics OÜ siirtää maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot valtuutetulle käsittelijälle Maksekeskus AS.

1) Myyntiehdot ovat voimassa Easymom.fi -verkkokaupassa (jäljempänä “Kuluttajat”) ja Blue Dynamics Oü: ssä (jäljempänä verkkokauppa) tavaroiden ja palvelujen ostamiseen.

2) Näiden ehtojen lisäksi velvollisuuslaki (jäljempänä – velvollisuuslaki), kuluttajansuojalaki (jäljempänä – TCS) ja muu Viron tasavallassa voimassa oleva lainsäädäntö säätelevät oikeussuhteita, jotka syntyvät tuotteiden ostamisesta Internet -sivusto.

3) Verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa myyntiehtoja. Nämä muutokset näkyvät Easymom.fi -sivustolla

1) Kaikki hinnat näkyvät Easymom.fi -verkkokaupassa ilman arvonlisäveroa. Hintaan ei lisätä arvonlisäveroa, koska Blue Dynamics Oü ei ole arvonlisäverovelvollinen.

2) Ostot, joiden kokonaisarvo on alle 100 euroa, kuljetushinta lisätään hintaan kuluttajan valitseman toimitustavan mukaisesti. (SmartPost, Omniva, DPD 2,99 – 9,99 euroa).

3) Hinnat ovat voimassa tilauksen valmistumishetkestä siihen asti, kunnes tilaus on määrätty (1 päivä tilauksen valmistumisesta).

4) Jos tilaus tehdään ennen myyntiehtojen tai hintojen muutosta, kuluttajan ja Easymom.fi: n väliseen oikeussuhteeseen sovellettavat ehdot ovat voimassa tilauksen tekemisen yhteydessä.

5) Verkkokauppa pidättää oikeuden tehdä muutoksia tavaroiden ja palvelujen hintoihin. Nämä muutokset näkyvät verkkosivustolla.

1) Tarjoamme useita erilaisia ​​ja nykyaikaisia ​​toimitusvaihtoehtoja. Voit valita itsellesi parhaiten sopivan vaihtoehdon: Itella SmartPOST, Omniva tai DPD.

2) Toimitusaika 1-5 arkipäivää, enintään 7 arkipäivää.

3) Arkisin ja ennen klo 14 tehdyt ostokset lähetetään samana päivänä. Toimitusaika on seuraava päivä tavaroiden lähettämisen jälkeen. Viikonloppuisin ja juhlapyhinä tehdyt ostokset lähetetään kahden arkipäivän kuluessa. Kun tavarat saapuvat pakettiautomaattiin, saat tekstiviestin. Syötä tämä koodi pyyntöpäätteeseen ja ota tilauksesi vastaan. Pakettia säilytetään paketissa 7 päivää.

4) Toimitamme tavarat ympäri Suomea

1) Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.

2) Jos haluat tehdä tilauksen, napsauta ensin ostoskorisi “Tee tilaus” -linkkiä.

3) Valitse sitten, haluatko kirjautua sisään kanta -asiakkaana (jos tällä kaupalla on tällainen mahdollisuus).

4) Täytä tarvittavat kentät tilauksen viimeistelysivulla, valitse tavaroillesi sopiva toimitustapa ja napsauta “Maksa” -painiketta. Sitten näytölle ilmestyy lasku, jonka kautta voit maksaa pankkilinkin (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, coop jne.) Tai muiden pankkien maksuratkaisujen kautta. Yksityiskohtaiset tiedot euron täyttämisestä sekä kaikki sovellettavat kansalliset verot ja lisämaksut löytyvät näytöltä tilauksen vahvistamisen jälkeen.

5) Tilauksen voi maksaa Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki and Visa/Mastercard payments.

6) Täytä tietojen vahvistus- ja tilausvahvistussivun kentät, tilauksesi nopeus ja luotettavuus, keskeytymätön toimitus ja kiistojen ja valitusten ratkaiseminen riippuvat toimitettujen tietojen oikeellisuudesta.

7) Maksu suoritetaan Easymom.fi -verkkokaupan ulkopuolella suojatussa ympäristössä – maksamalla pankkilinkki kyseisen pankin suojatussa ympäristössä ja maksamalla luottokortilla Maksekeskus AS: n suojatussa ympäristössä. Kauppiaalla ei ole pääsyä asiakkaan pankki- ja luottokorttitietoihin.

8) Verkkokaupassa tehdyt tilaukset käsitellään päivittäin (esim. E-P 8.00-17.00). Jos tilaus lähetetään perjantaina klo 14.00 jälkeen, tilaus valmistuu seuraavana lauantaina.

1) Verkkokauppa sitoutuu toimittamaan kuluttajalle tavaroita, jotka tulevaisuudessa ostaa olemassa oleva, valmistettu tai verkkokauppa, ja siirtämään kuluttajan omistajuuden siirtymisen, mutta kuluttaja sitoutuu maksamaan laskussa mainitun summan tavaroiden puolesta ja ota tavarat.

2) Maksamattomat tilaukset peruutetaan 1 päivän kuluessa tilauspäivästä.

3) Myyntisopimus tulee voimaan, kun kuluttaja on vastaanottanut maksun verkkokaupan pankkitilille.

1) Myyntisopimuksen voimaantulon jälkeen verkkokauppa valmistelee tilauksen ja siirtää sen logistiikkakumppaneille.

2) Verkkokaupan verkkosivustolla ilmoitetut toimitusajat ovat voimassa maksun vastaanottopäivästä verkkokaupan pankkitilille.

3) Viivästysten välttämiseksi on huolehdittava oikeiden ja luotettavien tietojen antamisesta tilattaessa toimitustietoja syötettäessä.

4) Verkkokauppa ei ole vastuussa tavaroiden toimittamisesta, jos tavarat toimitetaan logistiikkakumppaneille oikeaan aikaan, mutta toimitus riippuu olosuhteista, joihin Easymom.fi -verkkokauppa ei voi vaikuttaa tai hallita.

1) Asiakkaalla on tilauksen vastaanottamisen jälkeen oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa. Normaali palautuslomake on saatavilla verkkosivustolla.

2) Jos palautettavan tuotteen kunto huononee, kuluttaja on vastuussa tuotteen käytöstä aiheutuneesta arvon menetyksestä vain, jos hän on käyttänyt tätä tuotetta muulla tavalla kuin se on tarpeen , ominaisuudet ja työ. Tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi kuluttajan tulee käsitellä ja käyttää tuotetta vain, jos se on normaalisti sallittua myymälässä.

3) Tuotteen palauttamiseksi sinun on lähetettävä tuotteen ostopalautusta koskeva hakemus, jonka lomake on verkkokaupan verkkosivustolla. Ja lähetä se osoitteeseen info@easymom.fi viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.

4) Kuluttajan on palautettava tuote 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai todistettava toimittaneensa tuotteen logistiikkayritykselle edellä mainitun ajan kuluessa.

5) Asiakkaan ei tarvitse palauttaa tavaraa logistiikkayrityksen kautta, jos verkkokauppa on suostunut noutamaan tavaran itse.

6) Verkkokaupan on välittömästi palautettava peruutuspyyntö kuluttajalle, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa, kaikki kuluttajalta sopimuksen mukaisesti saamat maksut, mukaan lukien kuluttajan käyttämän tuotteen toimituskulut, ellei kuluttaja päätä kieltäytyä toimittamasta tavaroiden halvinta toimitusta, muuta yrityksen tarjoamaa toimitustapaa, verkkokaupan johtaja. Jotta kuluttaja voi saada hyvityksen, joka ylittää tavanomaiseen toimitustapaan liittyvät kustannukset.

1) Verkkokauppa ei ole vastuussa Asiakkaalle aiheutuneista vahingoista tai tavaroiden toimittamisesta, jos tavaroiden katoaminen tai toimitus johtuu olosuhteista, joihin verkkokauppa ei voinut vaikuttaa tai ennakoida.

1) Tietoja syötettäessä ja asianmukaisen vahvistuksen jälkeen kuluttaja antaa henkilötietoja (nimi, puhelinnumero ja / tai kotiosoite, sähköpostiosoite) Kuluttajan henkilötiedot toimitetaan logistiikkakumppanille tavaroiden toimittamista varten .

2) Verkkokaupalla on oikeus käyttää kuluttajan henkilökohtaista osoitetta ja / tai sähköpostiosoitetta tarjotakseen kuluttajalle mainontaa ja / tai muita tietoja.

3) Kuluttajalla on oikeus milloin tahansa kieltää henkilötietojensa kerääminen ja käyttö, ellei se ole tarpeen sopimuksesta tai tavaroiden toimittamisesta johtuvan vaateen perimiseksi.

4) Sähköisiä henkilötietoja käytetään suoramainonnassa vain, jos Käyttäjä on antanut tähän erillisen suostumuksen Verkkosivustolla.

5) Kun maksat pankin / pankkien salatun linkin kautta, Easymom.fi -myyjällä ei ole pääsyä asiakkaan pankki- ja luottokorttitietoihin.

1) Verkkokauppa on vastuussa kuluttajalle myytyjen tavaroiden ehtojen ja laadun noudattamatta jättämisestä tai virheistä enintään kahden vuoden kuluessa tavaroiden toimittamisesta ostajalle.

2) Kuluttajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa virheestä ja ilmoittaa tavaran ostolasku.

3) Jos tuotteessa ilmenee toimintahäiriö, pyydämme sinua lopettamaan tuotteen käytön välittömästi.

4) Viallisen tuotteen korjaamisesta tai vaihtamisesta sovitaan verkkokaupan ja kuluttajan kesken. Korjauskulut kattaa verkkokauppa.

5) Verkkokauppa ei ole vastuussa tuotteen puutteellisesta varastoinnista tai pitkäaikaisesta käytöstä johtuvista virheistä.

6) Jos tuote on virheellinen tai virheellinen, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@easymom.fi ja ilmoita asiakkaan nimi, puhelinnumero, tilausnumero ja tarkka kuvaus virheestä tai tuotevirheestä.

7) Vaatimukset tuotteen vaatimustenvastaisuudesta tai viasta on esitettävä kahden kuukauden kuluessa siitä päivästä, jona tuote on virheellinen tai virheellinen.

8) Kaikki valitukset käsitellään ja saatetaan kuluttajan tietoon mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta.

9) Kuluttajalla on oikeus vaatia verkkosivustolta alentaakseen ostohintaa tai irtisanoa sopimus ja palauttamaan tavarat, jos verkkosivustoa ei voida korjata tai vaihtaa, tavaroiden korjaus tai vaihto on epäonnistunut, verkkokauppa ei ole poistanut tavaroiden puute kohtuullisessa ajassa aiheutti kohtuutonta haittaa kuluttajalle.

1) Jos verkkokauppa kieltäytyi ratkaisemasta kuluttajavalitusta tai kuluttaja ei hyväksy verkkokaupan tarjoamaa ratkaisua ja katsoo, että hänen oikeuksiaan tai hänen etujaan on loukattu, kuluttaja voi tehdä valituksen kuluttajalle Valituslautakunta kuluttajansuojaneuvoston tai tuomioistuimen kautta. Kuluttaja voi tehdä valituksen itsensä tai edustajansa kautta. Tarbijakaitseametin kuluttajansuojaneuvoston toimittamat tiedot toimitetaan EU: n jäsenvaltioissa esiintyvien ongelmien ratkaisemiseksi EU: n kuluttajaneuvontakeskuksessa.

Easymom.fi -verkkokaupasta ostetut tavarat kuuluvat Viron lainsäädännön mukaisen takuu- ja palautusmenettelyn piiriin. Ostettu tuote on 14 päivän palautusoikeus.

1) Tilauksen vastaanottamisen jälkeen Asiakkaalla on oikeus palauttaa tavarat 14 päivän kuluessa tai todistaa toimittaneensa tavarat logistiikkayritykselle edellä mainitun ajan kuluessa. Vakiomallinen palautuslomake on saatavilla verkkosivustolla osoitteessa https://easymom.fi/returngoods/

2) Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, vahingoittumaton ja alkuperäisessä pakkauksessaan

3) Tavaran palauttamisesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas itse, paitsi jos palauttamisen syy on vika tai ilmoittamattomien tavaroiden vaatimustenvastaisuus.

4) Palautetut tuotteet palautetaan viimeistään 14 työpäivän kuluessa asiakkaan tilille, jolta tavara on maksettu

5) Asiakas voi ottaa yhteyttä kuluttajansuojalautakuntaan, joka on valtuutettu ratkaisemaan